گلچین کرونا در جلسات ترحیم/ شرکت در مجالس ترحيم به چه قيمتی؟

این روز ها با توجه به شیوع بیماری کرونا شرکت در جلسات ترحیم باید به صورت محدود برگزار شود تا زنجیره انتقال آن شکسته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام رضایی مدیر کل ستاد تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم باید از شرکت در مجالس ترحیم و حضور در آرمستان‌ها پرهیز کنند و نذورات خود را به صورت بسته بندی و خشک میان افراد نیازمند توزیع کنند.

او با بیان محدویت‌ هایی که برای حضور در آرمستان‌ ها اعمال شده افزود: توصیه می کنیم افراد در خانه‌ های خود مانده و برای اموات دعا و تقاضای غفران کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام رضایی ادامه داد: افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا به عملکرد خود ما بستگی دارد واگر در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی کوتاهی کنیم تبعات بسیار ناگوارتری به وجود خواهد آمد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یکی از دلایل گسترش بیماری را عدم توجه افراد به خود مراقبتی دانست و اظهار کرد: در این روز‌ها که محصولات راهبردی استان (زرشک و زعفران) به بار نشسته، افراد از برگزاری محافل صمیمی و دوستانه برای پاک کردن زرشک و گل زعفران پرهیز کنند.

او به توصیه مقام معظم رهبری در رابطه با قرائت دعای ۷ صحیفه سجادیه برای رهایی از شر ویروس منحوس کرونا اشاره و اظهار کرد: قرائت سوره حمد، آیه الکرسی، دعای ۲۱ و ۲۳ صحیفه سجادیه برای رفع این بیماری از سوی بزرگان و عالمان دین توصیه شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.