جشنواره نخستین واژه آب در استان مرکزی برگزار می‌شود

جشنواره نخستین واژه "آب" با شیوه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته در استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه "آب" در استان مرکزی با شیوه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته و به صورت مجازی برای دانش آموزان کلاس اول دبستان خبر داد.

طراوتی: با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در رابطه با حضور دانش آموزان در مدارس و پرهیز از اجتماعات افزود: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از طریق شبکه ملی شاد، دوازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه "آب" را برگزار می‌کند.

او اضافه کرد: در این راستا، با اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی همکاری و هماهنگی لازم صورت گرفت و محتوای آموزشی جشنواره، در قالب کلیپ و پوستر در شبکه ملی شاد بارگزاری شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با ارزش و اهمیت آب در زندگی و آشنایی دانش آموزان با روش‌های مصرف بهینه آب عنوان کرد.

او تصریح کرد: دانش آموزان در این طرح به عنوان سفیران آب آموزش دیده و به عنوان حامیان آب نسبت گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در خانواده و جامعه اقدام می‌نمایند.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.