قلع و قمع درختان غیر مجاز در اراضی ملی منطقه دَم تنگ فسا

با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان فسا ۷۲۵ متر مربع از اراضی ملی پلاک دَم تنگ شهرستان فسا از دست متخلفان خارج و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا ،گفت: شخصی اقدام به کاشت درخت مرکبات و نخل در اراضی ملی منطقه دم تنگ شهرستان فسا کرده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت پس از بررسی و پیگیری موضوع اراضی مذکور رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

او، بیان کرد: این حکم به استناد تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور اجرا و طی آن فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

کشاورزیان با اشاره به اینکه آسیب های وارده به منابع طبیعی می تواند سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد، تصریح کرد:  مبارزه با سودجویان و متصرفان عرصه های طبیعی جزو وظایف نیروهای منابع طبیعی بوده و برابر قانون و مقررات با متخلفان برخورد می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا از مردم  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف و تجاوز به اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Fa
۲۳:۵۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ای ول به بروبچ منابع طبیعی .
آخرین اخبار