راه‌اندازی قرارگاه جهادی سربازان حاج‌ قاسم در بافت

فرمانده حوزه عاشقان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بافت گفت: بسیج دانشجویی شهرستان بافت اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جوانان جهادی مقابله با کرونا به نام قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پوریا قزوینی، فرمانده حوزه عاشقان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافت گفت: به منظور عمل به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حضور جوانان مومن و داوطلب در عرصه مقابله با کرونا، بسیج دانشجویی شهرستان بافت اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جوانان جهادی مقابله با کرونا به نام قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم کرده است.

او بیان کرد: این قرارگاه در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه با هدف جذب کمک‌های مردمی به مدافعان سلامت، اعزام نیرو‌های داوطلب برای کمک به مدافعان سلامت به بیمارستان‌ها، شناسایی سالمندان منطقه هدف و کمک به سالمندان و ضدعفونی معابر، مراکز پرتردد و پاساژ‌ها شکل گرفته است.

قزوینی با اشاره به مطالبه‌گری از نهاد‌های دولتی و مسئولان در مورد کرونا، بیان کرد: از مردم درخواست داریم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. 

 او افزود: بسیج دانشجویی با تمام توان در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه حضور خواهد داشت تا این مناطق از شرایط قرمز کرونا خارج شوند.

 منبع: خبرگزاری فارس 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار