طرح مجلس، راهی برای مقابله با زیاده خواهی های آمریکا

امام جمعه رودبار با اشاره به اینکه در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا باید با راهکارهای منطقی ایستادگی کنیم، گفت: با عمل به طرح مجلس می توانیم در مقابل تحریم‌های آمریکا مقاومت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی، امام جمعه رودبار جنوب در خطبه اول نماز جمعه امروز با اشاره به گناه و محرمات گفت: اثم چیزی است که انسان را از کاری باز می دارد و گناه انسان را از خیرات و برکات باز می دارد. 

 او در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته  با اشاره به انتخابات آمریکا بیان کرد: ما شاهد شکست بزرگی برای آمریکا بودیم که تنها شکست ترامپ نبود؛ بلکه شکست راهبردی آمریکا است. 

حجت الاسلام گروهی افزود: آمریکا دوست نداشت، بیداری اسلامی در دنیا به وجود بیاد؛ اما خیلی  از نهضت‌ها طی سال‌های اخیر در دنیا  به وجود آمد که شکست آمریکا در این باره را نشان می داد و می دهد.

او با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ اقتصادی  بر ضد ایران شکست خورده است، گفت: انتخابات آمریکا از شکست نظام مردم سالاری و آزادی آمریکا رونمایی کرد و نشان داد  آن ها، هیچ بهره‌ای از این موارد نبرده اند. 

 امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه آیا تغییر رئیس جمهوری آمریکا تاثیری در تغییر خوی استکباری آمریکا داشته و می گذارد یا نه؟ تصریح کرد: تاریخ ثابت کرده است که تغییرات هیچ تاثیری بر رفتار آمریکا ندارد.

 او  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا باید با راهکارهای منطقی ایستادگی کنیم، به  تدبیر مجلس شورای اسلامی در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: مجلس، طرحی را ارائه کرد که با عمل به آن می توانیم  در مقابل تحریم‌های آمریکا ایستادگی و مقاومت کنیم.

 حجت الاسلام گروهی به ویروس منحوس کرونا نیز پرداخت و بیان داشت:  خودمان دلمان به حال خودمان بسوزد و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری  اجتماعی را رعایت کنیم. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار