خیّران استان مرکزی دستگاه اکسیژن تهیه کنند

امام جمعه اراک از اقشار مختلف جامعه خواست تا برای مهار کرونا دست در دست بدهند و خیران برای تهیه دستگاه اکسیژن به بیماران کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه لازمه عبور از بحران کرونا را هوشمندی و همراهی مردم و مسئولان دانست و گفت: کمبود اکسیژن مهم ترین مشکل بیمارستانها و نیاز بیماران کرونایی است و از خیران می خواهم تا در تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز به بیماران کمک کنند.

دری نجف آبادی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در اراک و برخی شهرهای استان افزود: ضروری است همه اقشار مردم، قرارگاه  های فرهنگی، مساجد، محله ها، شهرداری، بسیج، روحانیت و همه و همه دست به دست هم دهند و هر آنچه که در توان دارند برای مقابله و مهار این بیماری به‌کار بگیرند.

او در ادامه به ظرفیت استان مرکزی در بخشهای مختلف از جمله معادن، صنایع و بخش کشاورزی اشاره و بر استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد و از مسئولان استان خواست تا معضل بیکاری در استان رفع شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج یک مکتب و یک فرهنگ و مایه عزت، شرف، اقتدار ، پیروزی و سرمایه با عظمت انقلاب و ایران اسلامی است که در شرایط کرونا به مردم خدمت‌رسانی کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: همه باید با همت‌های بلند برای غلبه بر مشکلات به میدان بیایند و از ظرفیت‌های موجود کشور به بهترین شکل در رفع معضلات و مشکلات استفاده کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.