سیر تا پیاز ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز تمام مراحل ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری را تشریح کرد.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با اشاره به مراحل ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری، گفت: ابتدا به دفتر پیشخوان دولت برای احراز هویت و دریافت نام کاربری و گذرواژه مراجعه کنید.

او با اشاره به ضرورت تهیه مدارک مورد نیاز و اسکن آن ها برای بارگذاری در سامانه جامع روابط کار، افزود: مدارک عمومی شامل کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی آقایان، آخرین مدرک تحصیلی صفحه اول دفترچه درمانی با ارائه شماره بیمه و یک قطعه عکس ۴×۳ و مدارک اختصاصی برای کارگران اتمام قرارداد شامل آخرین قرارداد و نامه عدم نیاز است.

قورچیان گفت: به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنید، به پنجره واحد خدمات بروید و به صفحه اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وارد شوید و درخواست بیکاری خود را ثبت کنید.

او افزود: اطلاعات تماس و نشانی محل سکونت خود را درج کنید و اطلاعات تکمیلی و مدارک علت بیکاری خود را بارگذاری کنید.

سرپرست سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: اطلاعات کارگاه، اطلاعات بیمه، میزان مهارت شغلی، شرایط بیکاری به همراه درجه تاریخ بیکاری را هم در سامانه ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.