بازخوانی خاطرات مهدی آذریزدی با صدای بهروز رضوی

برنامه «کتاب شب» با صدای بهروز رضوی، زندگی‌نامه و خاطرات زنده‌یاد مهدی آذریزدی، نویسنده کتاب هشت‌جلدی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» را بازخوانی می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ محمد باقر رضایی ـ سردبیر و نویسنده برنامه «کتاب شب» رادیو تهران درباره محتوای آن توضیح داد: خاطرات زنده‌یاد مهدی آذریزدی، آن‌قدر جذاب و آموزنده است که نه تنها کسی از شنیدن آن ضرر نمی‌کند، بلکه دنیایی تجربه و آگاهی به دست می‌آورد و با ویژگی‌های زندگی یک انسان خردمند و کوشا آشنا می‌شود.

مهدی آذریزدی یک انسان نمونه بود که در فقر خودخواسته زندگی کرد و در همان حال، مجموعه کتاب‌هایی به وجود آورد که برای میلیون‌ها کودک و نوجوان، درس‌های زندگی بودند.

«کتاب شب» یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو تهران است که هر هفته، یک کتاب شاخص در زمینه‌های گوناگون ادبی (به ویژه رمان، زندگی‌نامه و خاطرات مشاهیر و مفاخر ادبی و فرهنگی) را از شنبه تا پنجشنبه در شش قسمت از ساعت ۲۳:۳۰ با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌کند.

تهیه‌کنندگان این برنامه، رضا قربانی و زرین کشاورز هستند که یک هفته در میان، کامل‌شده برنامه را به واحد نظارت و پخش رادیو تهران تحویل می‌دهند.

«کتاب شب» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از امشب شنبه ۲۴ آبان‌ماه تا پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه، ویژه مهدی آذریزدی پخش می‌شود.
این برنامه با تهیه‌کنندگی زرین کشاورز، سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی و صدابرداری محسن فراهانی، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید شده و از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.