کشف ۵۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در نیشابور

متهم به سرقت سیم و کابل‌های برق با ۵۶ فقره سرقت در شهرستان نیشابور دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان نیشابور، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: به دلیل حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به صورت جدی رسیدگی به پرونده را با نظارت و هدایت فرمانده انتظامی شهرستان آغاز کردند و همزمان افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس نیز در دستور کار قرار گفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد همه سرقت‌ها با یک دستگاه پراید و با پلاک‌های سرقتی انجام و مشابه این سرقت‌ها نیز در سطح شهرستان‌های دیگر استان هم انجام شده است به همین جهت مشخصات خودرو پراید در اختیار همه یگان‌های گشتی قرار گرفت.

سرهنگ دهقانپور بیان کرد: ماموران گشت مشترک پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ قدس پراید موردنظر را در ابتدای خروجی نیشابور به مشهد مشاهده که راننده خودرو به محض مشاهده پلیس بدون توجه به دستورات و اخطار‌های صادره ضمن پرتاب پلاک‌های مسروقه داخل خودرو به بیرون و انجام حرکات نامتعارف در جاده اقدام به فرار کرد.

او تصریح کرد: در ادامه این تعقیب و گریز در نهایت ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودرو موردنظر را متوقف و متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید این فرد ۵۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی به همراه یک عدد قیچی بزرگ، سلاح سرد و دو عدد پلاک سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد:متهم در ادامه تحقیقات به عمل آمده در مواجه  با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در نیشابور و دیگر شهرستان‌های استان با همدستی دو تن دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ دهقانپور اظهار کرد: تلاش برای دستگیری دو متهم متواری تا حصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.