مدیر تیم نساجی مازندران:

باشگاه استقلال مبلغ رضایت نامه فکری را پرداخت نکرده است

ایزد سیف الله پور، درباره اختلاف باشگاه‌های نساجی و استقلال در مورد محمود فکری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر فوتبال گفت: من پیگیر این موضوع در سازمان لیگ بودم و فکر نمی‌کنم مسابقات لیگ برتر تعطیل شوند، چرا که امروز اعلام شده است، تهران تعطیل نمی‌شود. تیم ما روز پنج شنبه، به مصاف تیم تراکتور می‌رود؛ به همین علت ما  ۲ روز زودتر، (روز سه شنبه) به قائمشهر می‌رویم تا بازیکنان در چمن تازه ورزشگاه وطنی، تمرین کنند و آماده بازی شوند.  

او درباره طرح دعوی باشگاه نساجی درباره محمود فکری بیان کرد: ما دعوایی با کسی نداریم، چون فکری برای تیم نساجی زحمت کشیده و از طرفی باشگاه نساجی برای این مربی کار‌هایی انجام داده است. من تا جایی که اطلاع دارم، باشگاه نساجی به دنبال احقاق حق خود است. بندی در قرارداد فکری است که باشگاه استقلال باید مبلغی را برای صدور رضایت نامه این مربی به نساجی پرداخت کند که تاکنون این مبلغ پرداخت نشده است.  

باشگاه استقلال مبلغ رضایت نامه فکری را پرداخت نکرده است

باشگاه استقلال باید حق نساجی را پرداخت کند

سیف الله پور درباره حل مشکل محمود فکری با باشگاه نساجی، گفت: مشکل فکری با نساجی حل شده است و این موضوع در اختیار بخش حقوقی باشگاه است و امروز خبری از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دریافت کرده‌ایم. ما منتظر جواب باشگاه استقلال هستیم، چون این باشگاه باید وضعیت فکری را حل کند.

سیف الله پور افزود: به طور حتم  مشکلی برای باشگاه نساجی به وجود نمی‌آید و ما دوست داشتیم در خدمت فکری باشیم، اما باشگاه استقلال یک مربی کاربلد را از ما گرفته است و این باشگاه باید حق باشگاه نساجی را پرداخت کند.  

او درباره وضعیت حنیف عمران زاده بیان کرد: شرایط عمران زاده هم همانند محمود فکری است و باید ببینیم که نظر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد عمران زاده به چه صورت است.

روند خوب خود را برابر تراکتور ادامه می دهیم 

او بیان کرد: با توجه به این که چمن ورزشگاه وطنی، هنوز طبیعی نشده است؛ ما ۲ روز زودتر به قائمشهر می‌رویم تا در این چمن تمرین کنیم و آماده بازی روز پنج شنبه با تیم تراکتور شویم. همچنین ما یک بازی تدارکاتی با تیم پیکان داشتیم که بازیکنان، خیلی خوب بازی کردند و تیم ما ۱۱ هفته را  بدون شکست سپری کر ده است و انشاالله این روند خوب در باز‌ی با تیم تراکتور ادامه یابد.  

مدیر تیم نساجی درباره این که مربی جدیدی به کادر فنی این تیم اضافه می‌شود، گفت: فاضلی سرمربی تیم تاکنون حرفی در این باره نزده است، اما هر آنچه فاضلی برای موفقیت تیم مدنظر داشته باشد، به طور حتم باشگاه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. فاضلی مربی با دانش و فهیمی است و از عملکرد این مربی راضی هستیم. همچنین فاضلی به همراه دستیارانش به صورت جدی کار می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که انگیزه بازیکنان نیز افزایش یابد. خوشبختانه امسال ۸ - ۹ مربی جوان، وارد لیگ برتر فوتبال شده‌اند و امیدوارم  مربیان جوان، جواب اعتماد مدیران را بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
مگه نمیدونی این تیم تیم فراقانونی هست!!!!
آخرین اخبار