احداث ۲ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در شهرستان نیر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۲ مدرسه در شهرستان نیر توسط خیرین مدرسه ساز احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در بازدید از محل‌های اختصاص یافته برای احداث  ۲ مدرسه در شهرستان نیر گفت: بستر جدید فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان پویش آجر به آجر است و اقشار مختلف جامعه باید در حد توان خود در امر مقدس مدرسه‌سازی شرکت داشته باشند.

او افزود: این اداره کل با خیرین مدرسه‌ساز در مناطق موردنیاز استان همکاری کرده و پیشنهاد این مجموعه به خیرین مدرسه‌ساز ساخت ۲ مدرسه بجای یک مدرسه بنام خیرین جهت افزایش جذب اعتبارات ملی این مجموعه می‌باشد.

لطفی گفت: اجرای طرح آجر به آجر باعث افزایش حضور مردم در مدرسه‌سازی می‌شود و کمبود فضای آموزشی در این استان را مرتفع خواهد کرد ، با این طرح هر فردی با هر توان مالی حتی با کمترین مبلغ در مدرسه‌سازی مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به روحیه انسان دوستانه اهالی شهرستان نیر ، طرح آجر به آجر را فرصتی مناسب برای خیرین خرد مدرسه‌ساز دانست که هر شخص به اندازه وسع خود،  نذورات مورد نظر حتی به اندازه یک آجر را می‌تواند برای مدرسه‌سازی اختصاص دهد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.