۱۶ آذر آخرین مهلت برای ارسال مقاله به همایش فتح الفتوح

مهلت ارسال مقاله به همایش علمی، پژوهشی فتح الفتوح ۱۶ آذرماه امسال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایمان ایمانی ‌فر دبیرهمایش علمی‌پژوهشی فتح‌الفتوح در شیراز، با اشاره به تمدید مهلت ارسال مقاله تا ۱۶ آذرماه امسال، گفت: تاکنون حدود ۸۰ مقاله و ۲۵ یادداشت علمی به دبیرخانه همایش فتح الفتوح ارسال شده است.

او، بیان کرد: در جلسات متعدد و ارتباط با نهادها، گلایه از فرصت کم و نیاز به فرصت چند هفته‌ای برای شرکت در این همایش بود که در ارتباط با دبیرخانه و احترام به مخاطبان و پژوهشگران تاریخ ارسال مقالات و یادداشت‌ها تا ۱۶ آذرماه یعنی روز دانشجو تمدید شد.

ایمانی فر، تصریح کرد: همایش فتح الفتوح یک با محور تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب اسلامی با زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از ۲۴ مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرتضی جعفر زاده نائب رئیس پژوهشکده و اندیشکده تمدن‌سازی آرکا، ادامه داد: یکی از نیازهای جامعه امروز جمهوری اسلامی ایران تولید منابع علمی معتبر در حوزه علوم انسانی است تا بتوان از این طریق نیاز جامعه امروز و جوانان نسل‌های آینده ایران اسلامی را برطرف کرد.

او، افزود: مراسم اختتامیه همایش پس از داوری آثار همزمان با ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که پس از آن شاهد افتتاحیه همایش فتح الفتوح ۲ با موضوع محور‌های اصلی تمدن ‌سازی با تاکید بر فرهنگ، سیاست و اقتصاد هستیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار