وفاداری عجیب مرد سالخورده به همسر بیمارش!

مرد ۸۱ ساله ایتالیایی با اقدام جالب خود در مقابل بیمارستانی که همسرش بستری شده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وفاداری عجیب مرد سالخورده ایتالیایی به همسرش که در بیمارستان بستری شده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این مرد ۸۱ ساله در حالی که امکان ملاقات با همسر خود را نداشت اقدام به نواختن آکاردیون در مقابل بیمارستان محل بستری همسرش کرد. همسر «اِستفانو بوزینی« به دلیل شیوع  کرونا در بیمارستان قرنطینه شده بود.

در ویدئویی که منتشر شده است استفانو در حالی که ماسک بر صورت دارد و در مقابل بیمارستان مشغول نواختن آکاردیون است دیده می‌شود. در این ویدئو استفانو در حال نواختن قطعه «اسپانیش آی» از آثار خواننده پاپ انگلیسی «اینگلبرت هومپردینک» است. او همچنین تعدادی از آهنگ‌های مورد علاقه همسرش را برای او نواخت. این در حالی است که «کارلا ساچی» همسر او به همراه دو نفر دیگر از پنجره طبقه دوم بیمارستان از نزدیک هنرنمایی او را تماشا می‌کنند. این اتفاق در مقابل بیمارستانی در «کاستل سن گوایوانی» رخ داد.


بیشتر بخوانید


استفانو در گفتگو با گاردین در این باره گفت: همسرم عاشق این آهنگ است و این آهنگ را بسیار دوست دارد. بنا به گزارش ایندیپندنت، همسر استفانو در تاریخ ۷ نوامبر پس از حدود ۱۰ روز از بیمارستان مرخص شد. در این بیمارستان آزمایشات سرطان بر روی وی انجام شد.

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، استفانو یک بازنشسته نظامی است. بنا به گزارش گاردین این زوج که از سن ۲۰ سالگی با هم آشنا شده بودند مدت ۴۷ سال است که با هم ازدواج کرده اند و با یکدیگر زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
......
۰۸:۳۶ ۰۲ دی ۱۴۰۰
خوش به حالش.همسرش توی این سن ازکرونا جان سالم به دربرده.همسرمن هم پاک ومهربان ووفاداربود .اماجوان بود ومظلومانه باکروناپرکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
خدایا قربون بزگیت چه همسر وفاداری عزیزم هم به وجد اومدیم هم اشک مون درورد ممنون که اینا رو بهمون نشون میدین
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۷:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خدا یکی از همین وفا دارا نصیب ماهم بفرما