طغیانی در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی:

تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی کلید خورد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان کمیسیون اقتصادی با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی موافقت کردند.

تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی کلید خوردمهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه، ۲۵ آبان) کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز، نمایندگان با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی موافقت کردند، همچنین متقاضیان عضویت در هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم، عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند، نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و نحوه واگذاری انبار‌های شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: از آنجا که «طرح اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده» از شورای نگهبان به کمیسیون اقتصادی آمده است برخی از مواد آن دوباره مورد بررسی قرار گرفت. به عنوان مثال در مورد نحوه اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده در مناطق آزاد اگر فعالان اقتصادی در مناطق آزاد اصول فعالیت اقتصادی یک منطقه آزاد را به طور کامل رعایت کنند مشمول معافیت از مالیات برارزش افزوده می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افراد ناتوان به لحاظ مالی درصورت قرار گرفتن تحت پوشش سازمان‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) رقم مالیات بر ارزش افزوده به آنها بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار