ارائه بسته‌های جامع بازرگانی و صادراتی به واحد‌های تولیدی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ارائه بسته‌های حمایتی آموزشی با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان و در بستر فضای مجازی به واحد‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌های متنوعی برای حمایت از واحد‌های تولیدی دارد که حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از این نوع حمایت هاست.

او افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت مدون و برنامه ریزی شده می‌باشد که در قالب یارانه حمایتی و به صورت رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی به واحد‌های صنعتی ارائه می‌گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برگزاری این دوره‌های آموزشی نیز بر اساس همین حمایت‌ها خواهد بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا، به صورت غیر حضوری و آفلاین و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

اهلی برگزاری این دوره‌های آموزشی را با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان دانست و گفت: در این دوره‌های آموزشی مباحثی از قبیل؛ بازاریابی برند سازی در صادرات، مهارت‌های بازرگانی و تجارت بین الملل، اصول و فنون مذاکره، روش‌های قیمت گذاری، بیمه‌های بازرگانی، رمز ارز‌ها و ... به واحد‌های تولیدی ارائه خواهد شد.

او از واحد‌های صنعتی درخواست نمود تا با حضور فعال در این دوره‌های آموزشی رایگان، در جهت ارتقای سطح دانش و آشنایی با قوانین و مقررات صادراتی قدم بردارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.