افتخار آفرینی بانوی کرمانی در مسابقات کشوری حفظ کل قرآن

مدیرکل اوقاف استان کرمان گفت: مجیده رضاپور از کرمان رتبه دوم رشته حفظ کل در مسابقات سراسری قرآن کریم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش بانوان، گفت: مجیده رضاپور از کرمان موفق به کسب رتبه دوم حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم شد.

او با بیان اینکه در بخش بانوان، ۱۴۹ شرکت‌کننده از سراسر کشور در رشته‌هایی، همچون قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جز و حفظ ۱۰ جز به رقابت با یکدیگر  پرداختند که از این تعداد، ۵ نفر از استان کرمان بودند، افزود: نجمه ملک پورزاده، عاطفه محمود زاده، مجیده رضاپور، فاطمه اصغرزاده، زهرا آل سعدی از کرمان از طریق ارتباط تصویری در این دوره از مسابقات شرکت کردند که مجیده رضاپور موفق به کسب رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن شد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه مسابقات خواهران در ۱۹ آبان برگزار شد، بیان داشت: مسابقات کشوری در مراکز استان‌ها به صورت ارتباط تصویری انجام شد و شرکت‌کنندگان هر استان با استقرار در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان محل سکونت به صورت ویدئوکنفرانس با هیئت داوران مستقر در تهران، ارتباط برقرار کردند.

او  با اشاره به اینکه داوری این دوره از مسابقات کشوری از سوی تیم داوری در تهران صورت گرفت، افزود: تیم داوری ۱۸ نفره در بخش خواهران به امر قضاوت پرداختند و سرپرستی این تیم را حوریه عقبایی بر عهده داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد: ۳۶۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که از این تعداد، ۱۱۰ نفر به مرحله استانی و ۱۱ نفر به مرحله کشوری در دو بخش خواهران و برادران راه یافتند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.