برگزاری مراسم عقد و عروسی در منزل در تنگستان ممنوع است

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: با توجه به احتمال بالای انتقال بیماری در تجمع‌ها، هرگونه مراسم عقد و عروسی که به صورت فراخوان باشد، ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بیان کرد: با توجه به احتمال بالای انتقال بیماری در تجمع‌ها و بر اساس تصمیمات گرفته‌شده در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هرگونه مراسم عقد و عروسی که به صورت فراخوان باشد، ممنوع است.

او ادامه داد: هر روزه شاهد ابتلا یا فوت افراد بر اثر بیماری کرونا هستیم و در این بین مشاهده می‌شود که افرادی بدون توجه به این موضوع، مراسم عقد و عروسی در منزل برگزار می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تأکید کرد: اکنون زمانی نیست که بخواهیم در برابر سهل‌انگاری افرادی که هیچ‌گونه اعتنایی به سلامت مردم ندارند مماشات کنیم و بنا به دستور صریح و واضح قانون با کسانی که سلامتی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، برخورد خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


مقدس افزود: تک‌تک افراد جامعه باید خود را مسئول مبارزه با این بیماری بدانند، بنابراین از مردم درخواست داریم که هرگونه تخطی از قانون در این زمینه را، در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی کنند تا با اقدام به‌موقع برای کاهش افراد مبتلا به این بیماری گام برداریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.