برگزاری تور مجازی کتاب‌خانه‌گردی در کانون فارس

همزمان با بیست و هشتمین هفته‌ کتاب و کتاب‌خوانی، تور مجازی کتاب خانه ‌گردی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در تور مجازی کتاب خانه گردی اعضا و مربیان با فعالیت مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان آشنا می‌شوند.

بر این اساس و در اولین تور مجازی کتاب‌خانه‌گردی،  ۲۹ آبان امسال اعضا و مربیان کانون از مراکز فرهنگی هنری زرین دشت، صدرا، نی ریز و شماره ۱ صفاشهر دیدن می‌کنند.

در سایه سار کتاب عنوان ویژه برنامه‌ای در کانون فارس است که با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. مصطفی رحماندوست در این برنامه که ویژه‌ی اعضای کتاب‌خوان کانون‌های فارس، بوشهر، خوزستان و هرمزگان برگزار می‌شود درباره‌ی اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و انتخاب کتاب خوب صحبت می‌کند.

این برنامه با مشارکت کانون استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان برپا می‌شود که تخفیف در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی سایت اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۰ درصد تخفیف کتاب‌های خود را ارائه می‌کند.

در این سایت به نشانی Shop.kpf.ir در حال حاضر بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به صورت اینترنتی عرضه شده است.

بر همین اساس، فروش کتاب‌های کانون در این سایت طی هفته کتاب و کتاب‌خوانی با ۲۰ درصد تخفیف در روزهای ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه امسال  به مخاطبان ارائه می‌شود.

برگزاری مسابقه عکاسی هایکو کتاب

هایکو کتاب، جمله کوتاه ادبی است که از عناوین کتاب‌ها ساخته می‌شود.

این مسابقه ویژه‌ اعضا و مربیان کانون استان طراحی شده و آثار در بخش هنری داوری می‌شوند.

در این مسابقه شرکت‌کنندگان از عناوین کتاب‌های منتخب (سه کتا) با ذوق و سلیقه‌ هنری یک هایکو کتاب می‌سازند و عکس می‌گیرند و عنوان کتاب‌ها باید مفهومی را تداعی کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار