احیای قونقا در تبریز با اجرای پروژه تراموای شهری

شهردار تبریز با اشاره به احداث تراموای شهری در مسیر قونقای سابق به طول ۷ کیلومتر، آن را اقدامی در راستای احیای قونقا در تبریز عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردار تبریز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه احداث تراموای شهری بین قرارگاه خاتم‌الانبیا و شهرداری تبریزگفت: خط پنجم قطار شهری تبریز که ادامه و تکمیل خط یک است، از میدان قونقا تا راه‌آهن، در همان محل سابق تراموای اصلی شهر به طول هفت کیلومتر و به صورت ترموا احداث می‌شود.

او افزود: امروز تفاهم ناهم اجرای تراموای شهری بین شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم‌الانبیا امضا شد و تلاش داریم در اسرع وقت با بهره گیری از پتانسیل‌های استانداری، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر این پروژه را اجرایی کنیم.

اوبا اشاره به بازدید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیای کشور از پروژه‌های شهری نیز اعلام کرد: پروژه‌هایی هم قبلا تفاهم نامه اجرای آن‌ها منعقد شده و تعدادی از آن‌ها در حال اجرا است، همانند پروژه مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز که بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور است.

شهردارتبریزافزود: همچنین پارک بزرگ تبریز و اتوبان ولایت نیز جزو کار‌های مشترک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و شهرداری تبریز است که بر اساس قرداد قبلی با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار