ماجرای ترافیک بزرگراه آبشناسان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهورفاتب از وقوع یکفقره تصادف چند وسیله‌ای در خیابان ولنجک و آسیب به ۱۱ سواری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید رنجبر گفت: مقارن ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته درمسیر شرق به غرب بزرگراه آبشناسان ورودی به میدان شهران یکدستگاه سرعت زیاد یکدستگاه سواری پژو باعث بروز تصادف زنجیره‌ای و آسیب به ۱۰ دستگاه خودروی دیگر می‌شود.

رنجبر اضافه کرد: در این تصادف راننده پژو که قادر به کنترل وسیله خود نبوده در ابتدا با سواری پراید و در ادامه باعث برخورد پژو، ۲۰۶، رنو، پژو، لیفان، نیسان، پراید، ال نود و ۲۰۶ می‌شود که در مجموع به ۱۱ وسیله خسارت شدید وارد می‌آید.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند.

رنجبر افزود: در بررسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان منطقه ۵ پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد هر یک از خودرو‌های خسارت دیده در این تصادف نسبت به خودروی جلویی خود بعلت عدم رعایت فاصله طولی مقصر می‌باشند.

سرهنگ رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از کلیه رانندگان خواست، از سرعت و سبقت در حین رانندگی خودداری نمایند و ضمن توجه به سرعت‌های مقرره رانندگی نموده تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار