آمادگی سپاه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای هر نوع همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال فتاحی با اشاره به مهیا بودن ۵۰۰ تخت برای مراقبت از بیماران کرونایی در دوره نقاهت در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، در همه شهرستان‌ها آمادگی راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی را داریم.

فتاحی با بیان اینکه این نقاهتگاه‌ها تجهیزات لازم برای نگهداری و مراقبت از بیماران کرونایی مثل کپسول اکسیژن را دارند، اضافه کرد: این نقاهگاه‌ها استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی را دارند و در صورت اعلام نیاز دانشگاه آمادگی پذیرش بیماران برای گذراندن دوره نقاهت ۱۴ روزه را دارند.

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه سپس با اشاره به اعزام نیرو‌های پرستار و کمک پرستار به بیمارستان‌ها برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در استان، گفت: پیش از این و از چند ماه گذشته ۵۰ نیروی کمک‌پرستار را از بین بسیجی‌ها به بیمارستان‌ها اعزام کرده‌ایم که این تعداد اخیرا و در پی اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی به ۱۰۰ نفر رسیده است.

او ادامه داد: همچنین در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی ۲۰ نیروی پرستار مجموعه سپاه نبی اکرم (ص) استان نیز برای کمک به کادر درمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای اعزام به بیمارستان‌ها قرار گرفته اند.

فتاحی گفت: باز هم اگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند بسیجیان را برای کمک رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان فراخوان خواهیم داد.

فتاحی در ادامه اشاره‌ای هم به اختصاص ۶۰ تخت در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه به بیماران کرونایی داشت و گفت: این بیمارستان مجهز به امکانات لازم برای درمان بیماران کرونایی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.