زرینچه:‌

نمی‌توانم در کمیته فنی استقلال باشم/ وقت این کار را ندارم‌

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در واکنش به اعلام نامش به عنوان یکی از اعضای جدید کمیته فنی این باشگاه، گفت: عذرخواهی می‌کنم؛ وقت ندارم و نمی‌توانم در این کمیته فعالیت کنم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ باشگاه استقلال ظهر امروز سه شنبه اعلام کرد کمیته فنی این باشگاه با حضور علی جباری، بهتاش فریبا، جواد قراب، نصرالله عبداللهی، محمد نوری، جواد زرینچه و خسرو حیدری تشکیل شده است.

این در حالی است که جواد زرینچه از فعالیت در این کمیته انصراف داده و می‌گوید نمی‌تواند تحت این عنوان در باشگاه استقلال کار کند.

زرینچه گفت: متأسفانه نمی‌توانم در خدمت این کمیته باشم. مشکلات زیادی دارم که باعث می‌شود نتوانم در این جمع حضور داشته باشم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا در جریان انتخابش به عنوان عضو کمیته فنی بوده است؟ اظهار کرد: تا حدودی در جریان بودم، اما با توجه به اینکه وقت این کار را ندارم و نمی‌توانم در جلسه کمیته فنی حضور داشته باشم؛ از آقایان عذرخواهی می‌کنم.


بیشتر بخوانید


زرینچه ادامه داد: امیدوارم پیشکسوت دیگری به جای من در کمیته فنی حضور پیدا کند که بتواند با سایر اعضا در خصوص مشکلات استقلال به بحث و تبادل نظر بنشیند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال بازی سختی در پیش دارد. امیدوارم استقلال بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند که با کسب سه امتیاز بازی، موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار