واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه به برگزاری رقابت های جام جهانی

جامبولات تدیف می گوید درست است رقابت های جهانی به جام جهانی تغییر شکل داد اما هر شروعی قبل از بازی های المپیک مهم است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه درباره نحوه آماده شدن تیمش جهت شرکت در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: ما به تازگی یک اردوی تمرینی را با این فکر که مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود به پایان رساندیم. در همان زمان فهمیدیم که بسیاری از کشورها در حال انصراف هستند و شرایط طوری شد که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا رقابت های جهانی لغو و مسابقات جام جهانی جایگزین شد. با این اوصاف به دلیل اینکه امروز مسابقات زیادی در تقویم وجود ندارد و هر شروعی قبل از بازی های المپیک مهم است برای جام جهانی آماده می شویم.

وی تصریح کرد: اگر کمی به قبل برگردیم ما خوش شانس بودیم که توانستیم رقابت های قهرمانی روسیه را برگزار کنیم. ما توانستیم آمادگی همه کشتی گیرانمان را ارزیابی کنیم و خوشحالم که همه آمدند و جنگیدند هر چند مدتی زیادی از مسابقات دور بودند و فرم ایده آل نداشتند، حتی «عبدالرشید سعداله یف» کاپیتان تیم ما هم شبیه خودش نبود و این واقعیتی است که همه گیری کرونا همه را تحت تأثیر قرار می دهد اما واقعیت این است که شروع کار لازم است و حالا که جهانی برگزار نمی شود رقابت های جام جهانی می تواند به عنوان یک شروع مهم باشد چرا که ما اسیر شرایط هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه خاطرنشان کرد: ما به غیر از اردویی که تازه شروع کردیم یک مرحله اردوی آماده سازی دیگر را پیش رو خواهیم داشت و با توجه به شرایط کشتی گیران و عناوین آنها در رقابت های قهرمانی روسیه ظرف چند هفته دیگر ترکیب تیم را برای حضور در جام جهانی صربستان اعلام خواهیم کرد.

با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های جهانی کشتی بزرگسالان در سال ۲۰۲۰ که قرار بود روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود لغو و به جای آن مسابقات در شکلی جدید با نام جام جهانی و به صورت انفرادی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار