سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه: ترس از آلوده نشدن همه جا در اولویت است/ از لغو رقابت‌های جهانی ناراحت هستم

گوگی کوگیاشویلی گفت: موضوعی که همه جا در اولویت قرار گرفته، ترس از آلوده نشدن به ویروس کروناست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با بیان اینکه به جای رقابت‌های جهانی قرار است جام جهانی برگزار شود گفت: زمان می‌گذرد، اما همه گیری ویروس کرونا متوقف نمی‌شود و ترس از آلوده نشدن هنوز در همه جا اولویت است، همین موضوع هم باعث کنسل شدن رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ در صربستان شد.

وی با بیان اینکه از لغو رقابت‌های جهانی ناراحت است تصریح کرد: آخرین تورنمنت بین المللی ما حضور در قهرمانی اروپا در ایتالیا بود، ما نه ماه است که در مسابقات بزرگ نجنگیده ایم، حتی در مسابقات خارجی هم شرکت نکرده ایم. هر چند در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی صربستان هستیم، اما کسی هنوز نمی‌داند شرایط برگزاری در آنجا چگونه خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه تاکید کرد: به هر حال ژاپن میزبان المپیک خواهد بود و ما باید قبل از المپیک در همه جا بجنگیم تا بدانیم کجا هستیم. اکنون مسابقات خیلی کم است، تقریباً هیچ کدام از مسابقات برگزار نمی‌شود و به طور حتم هر شروع مهم است.

وی با بیان اینکه ما با مشکلات خاصی روبرو هستیم ادامه داد: شرایط امسال طوری است که برنامه‌های تیم را تحت تاثیر قرار داد و ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. استارت برنامه‌ها از جهانی نورسلطان آغاز شد، بعد قهرمانی روسیه و جام روسیه همه این میادین را در نظر گرفته بودیم، اما این مسابقات به دلیل اینکه بسیاری از بچه‌های ما از ویروس کرونا رنج برده اند و این بیماری به طور جدی ریه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تقریباً همه اعضای تیم ما بیمار بوده اند، کسی زودتر و بعضی دیرتر، خروجی لازم را نداشت.

کوگیاشویلی درباره این سوال که ترکیب تیم برای حضور در جام جهانی چه زمانی مشخص می‌شود گفت: جام جهانی برای ما یک تورنمنت بین المللی خوب، اما عادی است. رقابت‌های قهرمانی روسیه برای ما خیلی مهم است و تقریباً یک نوع انتخاب برای بازی‌های المپیک است. برای حضور در جام جهانی اردوی تیم از ۲۳ نوامبر در منطقه مسکو آغاز می‌شود و ما ۱۰ روز قبل به طور معمول ترکیب را اعلام خواهیم کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار