واکنش امیرآبادی به شکایت فرهاد مجیدی

احمد امیرآبادی فراهانی، در پاسخ به یک کاربر که از شکایت فرهاد مجیدی از او خبر داده بود پستی در توئیتر منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نسبت به خبر  شکایت فرهاد مجیدی از او واکنش نشان داد. امیرآبادی با انتشار توئیتی در حساب شخصی خود نوشت: "سلام حقیقت در دادگاه معلوم می‌شود اگر سند نداشتم نمی‌گفتم کار خوبی می‌کند شکایت می‌کند."

او همچنین نوشت: "آقای فرهاد مجیدی نسبت به خبر ارز ۴۲۰۰ تومانیدر واکنشی عجولانه تکذیب و تهدید به شکایت کردند. حال بفرمایند علت مراجعه ایشان در تاریخ های ۲۸ و ۳۱ تیر ماه ۹۹ به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت چه بوده است؟ تا بقیه مطالب و اسناد را پس از شکایت ایشان به دادگاه ارائه نمایم".

گفتنی است؛ امیرآبادی ساعتی پیش پستی به اشتراک گذاشت و در آن اشاره کرد که "پیشنهاد کوپنی شدن کالا‌های اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولا با مخالفت دولتی‌ها مواجه شده، چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی‌رسد. آقای #فرهاد_مجیدی فوتبالیست مشهور ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است".

مجیدی هم در واکنشی تند پاسخ او را داد و نوشت: "هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت نداشته ام و تا به حال حتی یک ریال هم ارز دولتی نگرفته ام. علیه این فرد که متاسفانه نماینده مجلس هم هست، اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد. یک ادعای کاملا بی اساس".

در ادامه پست امیرآبادی و واکنش او به شکایت فرهاد مجیدی را مشاهده می‌کنید.

واکنش امیرآبادی به شکایت فرهاد مجیدی

واکنش امیرآبادی به شکایت فرهاد مجیدی

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۹:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
هنوز از شکایتشون صرفنظر نکردن؟
راستی شکایتشون از اون افسر پلیس که به دلیل سرعت غیرمجاز متوقفشون کرده بود چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
اين نماينده ها رعايت مفاخر ملي رو اصلا نميكنن
حالا كرده باشه هم تو بايد تو بوق و كرنا كني يا بري ازش پس بگيري ؟
آخرین اخبار