نخستین جلسه‌ کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در حوزه فاوا به ریاست وزیر ارتباطات برگزار شد

اولین جلسه‌ کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه به ریاست محمدجواد آذری جهرمی و با حضور مدیران عضو این کمیته برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران و عضو این کمیته‌ی ویژه مبارزه با بیماری کرونا پیرامون جلسه‌ی امروز این کمیته، گفت: این کمیته به ابتکار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

اعضای این کمیته عبارتند از روسای سازمان تنظیم مقررات و سازمان فناوری اطلاعات، مدیران عامل شرکت‌های پست، ارتباطات زیرساخت و مخابرات ایران، مدیران کل مرتبط در وزارت ICT و نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، انجمن صنفی کسب و کار‌های اینترنتی و سندیکای صنعت مخابرات ایران.


بیشتر بخوانید


رستگار افزود: با توجه به آمار روزافزون مبتلایان به ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، در راستای مشارکت، هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر دست اندرکاران حوزه‌ی فاوا و استفاده از تمام ظرفیت‌های پستی، مخابراتی و فناوری اطلاعات، این کمیته تحت نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل گردیده است.

رستگار در خاتمه اضافه نمود که وزیر ارتباطات در احکام صادره برای اعضای کمیته، ابراز امیدواری نموده که این کمیته با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ابزار‌های موجود در شبکه‌های مخابراتی، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، فضای مجازی و توانمندی‌های حوزه‌ی فاوا در بخش دولتی و خصوصی، تلاش نماید تا در این شرایط سخت، بیشتر از همیشه خدمتگزار هموطنان عزیز و کمک رسان کادر تلاشگر درمان کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار