حماس ازسرگیری هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، گفت‌وگوهای ملی میان جنبش‌های فلسطینی حماس و فتح پس از تصمیم تشکیلات خودگردان برای از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی شکست خورد.

پس از اعلام تشکیلات خودگرادن فلسطین برای از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: به شدت تصمیم تشکیلات خودگردان برای از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: تشکیلات خودگردان همه دستاوردهای نشست تاریخی دبیرکل های گروه‌های فلسطینی را زیر پا گذاشت.

این بیانیه می‌افزاید: این تصمیم به مثابه یک ضربه به تلاش‌های ملی برای شراکت ملی و ایجاد یک استراتژی مبتنی بر مبارزه برای مقابله با معامله قرن است.

حماس تصریح کرد: این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که رژیم اشغالگر قصد دارد هزاران واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی تاسیس کند.

در بیانیه حماس تاکید شده است: تشکیلات خودگردان با این تصمیم بهانه اردوگاه عادی سازی روابط کشورهای عربی که تا این لحظه آن را محکوم کرده است، ایجاد می‌کند. از تشکیلات خودگران می‌خواهیم تا فورا از این تصمیم بازگشته و از دل بستن به بایدن یا غیر او دست بردارد.

حماس در پایان اضافه کرد: سرزمین ما آزاد نمی‌شود و حقوقمان حفظ نخواهد شد مگر آنکه مبتنی بر یک برنامه ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر وحدت ملی داشته باشیم.

ساعاتی پیش تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد به دلیل صرف نظر رژیم صهیونیستی از الحاق کرانه باختره به سرزمین‌های اشغالی، هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را از سر می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار