بهره برداری از ۷۳ طرح عمرانی در مناطق محروم استان همدان به همت بسیجیان

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از بهره برداری از ۷۳ طرح عمرانی در مناطق محروم استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: همزمان با هفته مبارک بسیج ۷۳ طرح عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار به بهره برداری می رسد که ساخت و بازسازی ۵۱ واحد مسکونی برای محرومان، بازسازی ۱۳ مدرسه، دو دهنه پل و ده کیلومتر اصلاح و بهسازی راه عشایری  از جمله طرح‌های امسال است.

او ادامه داد: با راه اندازی ۶۶۹ صندوق قرض الحسنه که  با هدف کمک به رونق تولید ایجاد اشتغال‌های کوچک ایجاد شده اند مردم  و بسیجیان  با ۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری، برای ۲ هزار و ۵۶۶ نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه هفته بسیج از اول آذر، آغاز می شود افزود: امسال بخاطر شیوع کرونا برنامه‌های هفته بسیج بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی اجرا می شود.

سردار مجیدی به توزیع ۲۱۸ هزار بسته معیشتی با کمک دستگاه‌های مختلف، خیران، ستاد اجرائی فرمان امام، سپاه و بسیج و قشر‌های مختلف مردمی گفت: ارزش ریالی کمک‌های مومنانه توزیع شده در شرایط کرونایی استان همدان به بیش از ۸۷ میلیارد تومان رسید.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اوج خزنده و خطرناک کرونا در شرایط فعلی از اجرای طرحی با عنوان "هر پایگاه بسیج، یک پایگاه سلامت" با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: این طرح از اول آذر، با تشکیل گروه‌های ۱۵ نفری متشکل از یک پزشک، چهار پرستار و ده بهورز بسیجی آغاز می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار