سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان مرکزی؛ فردا ۲۹ آبان / لغو شد

قرار بود اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس فردا به استان مرکزی سفر کنند که با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا این سفر لغو شد.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، اعضای کمیسیون کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس فردا پنج شنبه ۲۹ آبان در شهرستان‌های ساوه و زرندیه حضور  می یابند.

حجت الاسلام سبزی افزود: این سفر با هدف آشنایی با ظرفیت‌های طبیعی و کشاورزی شهرستان‌های ساوه و زرندیه صورت می‌پذیرد تا با استفاده از فرصت‌های موجود بتوانیم، تصمیمات اساسی در رفع مشکلات موجود کشاورزان در سال جهش تولید اتخاذ کنیم.

او اضافه کرد: بازدید از چند واحد کشاورزی، صنعتی و دامپروری، نشست با استاندار و مجمع نمایندگان استان مرکزی، از مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های ساوه و زرندیه است.

اعضای این کمیسیون در حال حاضر جلال محمودزاده، سیدجواد ساداتی نژاد، غلامرضا نوری قزلجه، محمدجواد عسکری، ذبیح الله اعظمی ساردوئی، سمیه رفیعی، رحمت اله نوروزی، پرویز اوسطی، محمد رشیدی، معین الدین سعیدی، امیر قلی جعفری بروجنی، محمدتقی نقدعلی، علی اکبر علیزاده برمی، جعفر راستی، منصورعلی زارعی کیاپی، احد آزادی خواه، سیدصادق طباطبایی نژاد، عباس جهانگیرزاده، حسین رئیسی، عبداله ایزدپناه، محمد سبزی، علیرضا نظری، امان اله حسین پور هستند.

لغو سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان مرکزی

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جدید ترین اظهاراتش گفت:  سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس  شورای اسلامی  به ساوه و زرندیه   لغو  و به بعداز محدودیت‌های کرونایی موکول شده است.

حجت الاسلام سبزی افزود: لغو این سفر با توجه به محدودیت‌های اعمال شده به شهر‌ها و نقاط قرمز کرونایی و احترام به تصمیات ستاد ملی کرونا انجام شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.