انبار‌های امدادی هلال احمر استان زنجان تقویت شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر زنجان گفت: همه انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان به لحاظ موادغذایی تقویت شد.

آقاجانلو  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: در راستای تقویت انبار‌های امدادی کشور و به تبع آن استان ها، به منظور حفظ آمادگی و پاسخگویی به موقع و مناسب به آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سوانح انبار‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز به لحاظ مواد غذایی تقویت شد.

او تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان دارای هفت انبار امدادی  می باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بسته‌های غذایی توزیع شده در انبار‌های امدادی یک ماهه و ۷۲ ساعته است.

آقاجانلو  بابیان اینکه جمعیت هلال احمر در حال حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دارد که به صورت شبانه روزی برای مسافران و رانندگان در محور‌های مواصلاتی در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می‌دهند، گفت: در هر پایگاه پنج امدادگر فعالیت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مواجه با حوادث و سوانح، مورد را با شماره ۱۱۲ هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.