ساماندهی ۵۰ اکیپ برای خدمت رسانی در جاده‌های زنجان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: تعداد ۵۰ اکیپ برای اجرای طرح زمستانی و خدمت رسانی به هموطنان در جاده‌های زنجان ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اکبری مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی، تعداد ۵۵۷ نیرو و ۲۵۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در طول مسیر‌های ارتباطی استان زنجان  (پنج هزار و ۸۴ کیلومتر) به کارگیری خواهد شد.

او تعداد راهدارخانه‌های زنجان را ۳۲ باب اعلام کرد و افزود: تدابیر و تمهیدات لازم به منظور اجرای طرح زمستانی در راه‌های ارتباطی استان زنجان از سوی دستگاه‌های ذیربط اتخاذ شده است تا ایمنی و امنیت در این مسیر‌ها برای تردد خودروها، بیشتر شود.

اکبری ادامه داد: سه مجتمع امداد و نجات جاده‌ای زنجان در مسیر‌های ارتباطی انذر طارم، پاپایی و نیک پی، به طور ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری هستند و عوامل دستگاه‌های پلیس راه هلال احمر و اورژانس در آن‌ها مستقر خواهند شد.

او به خرید نمک و ماسه برای استفاده در زمستان امسال اشاره کرد و گفت: تا به امروز ۶ هزار تن نمک  خریداری شده و در مجموع پیش بینی خرید ۲۰ هزار تن است که به همین منظور ۳۲ میلیارد ریال قرار داد بسته شده است.

اکبری انجام عملیات لکه گیری جاده‌های زنجان در چهار ماهه فصل کاری را یادآور شد و ادامه داد: برای اینکه در فصل سرما در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان مشکل تردد وسایط نقلیه را نداشته باشیم تا به امروز ۶۹ هزار تن آسفالت با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان به منظور لکه گیری جاده‌ها مورد استفاده قرار گرفته که اگر شرایط اجازه دهد این کار ادامه خواهد یافت.

او گفت: به منظور ایمن سازی مسیر‌های های ارتباطی استان زنجان، عملیات شانه سازی و ریزش برداری نیز در مسیر‌های ارتباطی مختلف زنجان  به ویژه در جاده زنجان - تهم - چورزق، نیک پی - ماهنشان و ابهر - خدابنده، صورت گرفته است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.