مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: تردد کل درون استانی در مهر ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد و تردد در ورودی و خروجی‌های استان زنجان ۷درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در مهر ماه امسال بر اساس آمار استخراجی از ۱۸دستگاه تردد شمار منصوبه در ورودی و خروجی محور‌های مواصلاتی زنجان، ۲میلیون و ۴۹۵هزار و ۸۷۹خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان تردد داشته اند.

علی اکبری ادامه داد: بیشترین ترافیک دراین مدت مربوط به تردد خودرو‌ها در آزادراه زنجان – قزوین است.

او با اشاره به اینکه میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در کل محور‌های استان زنجان درمهر ماه امسال، ۲۴۳وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است، افزود: ۲۳درصد از کل تردد‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کنترل سرعت‌های غیرمجاز با ۳۲سامانه برخط ثبت تخلفات عبور و مرور منصوبه در محور‌های آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان – تبریز و ترانزیت زنجان – قزوین و زنجان – میانه و همچنین سرچم – اردبیل و ۲سامانه توزین در حال حرکت (WIM) منصوبه در محور‌های ابهر - زنجان و دندی – زنجان نشان می‌دهد، ۲۲هزار و ۸۷۶ تخلف سرعت غیرمجاز و ۴هزار و ۶۹تخلف اضافه بار ثبت و ارسال شده است که این رقم حدود یک درصد تردد‌های صورت گرفته  می باشد ونشانگر سهم قابل توجه سامانه‌های هوشمند درکنترل تخلفات وحوادث جاد ه‌ای است.

علی اکبری افزود: تردد کل درون استانی در مهر ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد و تردد در ورودی و خروجی‌های استان زنجان  ۷درصد کاهش داشته است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.