لغو محدودیت تردد در مراکز مازندران!/ طرح از شنبه اجرایی می شود

سرپرست پلیس راهور مازندران گفت: محدودیت تردد که قرار بود امروز در مرکز مازندران اجرا شود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ باقری سرپرست پلیس راهور مازندران گفت: محدودیت تردد که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه در ساری اجرا شود بر اساس اعلام فرماندهی راهور لغو شد.

او افزود: بر اساس این طرح، ورود پلاک‌های غیربومی به مرکز استان ممنوع می‌شد و محدودیت خروج برای پلاک‌های بومی نیز در دستور کار بود.

 سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: قرار است این طرح از روز شنبه اول آذر ماه اجرایی شود.

او افزود: همکاران من از روز شنبه   مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها را کنترل کرده و از ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی استان جلوگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید 

سرهنگ باقری گفت:مالکان خودرو‌های غیر بومی در صورت تردد در شهر‌های نارنجی و قرمز با جرایم ۵۰۰ و یک میلیون تومانی مواجه خواهند شد.

سرپرست پلیس راهور مازندران از مسافران خواست از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

محدودیت‌های کرونایی برای مازندران هنوز مشخص نشده است

حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:محدودیت‌های کرونایی برای مازندران که قرار است از اول آذر به اجرا گذاشته شود، هنوز مشخص نشده است.

او افزود:جزییات در این زمینه از جمله وضعیت کرونایی شهر‌ها را وزارت بهداشت مشخص می‌کند و تاکنون چیزی به استان اعلام نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:شایعات در باره تعطیلی کرونایی بر اساس کلان شهر‌ها صحت ندارد و تعطیلی‌ها بر اساس وضعیت قرمز شهر‌ها اعمال می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار