سرمست گفت :به منظور احداث آسایشگاه جانبازان و احداث مراکز اقامتی برای خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز وارد تبادل نظر شده‌ایم و امیدواریم که این مهم در سفر‌های بعدی فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س)، توفیق خدمت‌گذاری به خانواده‌های شهدا و جانبازان را یک نعمت بزرگ دانست و گفت: امروز توفیق پیدا کردیم در راستای برنامه‌هایی که بنیاد شهید به منظور تأمین مسکن خانواده‌های جانبازان و ایثارگران دارد تفاهم‌نامه‌ای را به امضا برسانیم.

استاندار قم افزود: همچنین امروز امضای یک سند تفاهم در زمینه اشتغال کارآفرینان داشتیم که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرفت.

سرمست به ثمر رسیدن این تفاهم‌نامه را ادای دینی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و تاکید کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد و بسیار ناچیز است.

استاندار قم تاکید کرد: انجام این مهم یکی از دغدغه‌هایی است که خانواده‌های شهدا و جانبازان است که امید دارند انجام شود، مسئولان نیز باید برای آسایش آن‌ها کاری کنند تا شاید بتوان قطره‌ای از جان‌فشانی‌ها و ایثار این عزیزان را جبران کنیم.

سرمست بیان کرد: همچنین علاوه بر این دو تفاهم‌نامه، به منظور احداث آسایشگاه جانبازان و همین طور احداث مراکز اقامتی برای خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز وارد تبادل نظر شده‌ایم و امیدواریم که این مهم در سفر‌های بعدی فراهم شود.

او ادامه کرد: ساخت آسایشگاه ویژه جانبازان و همین طور احداث مراکز اقامتی برای خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز، یک حرکت جهادی بوده که بنیاد شهید و امور ایثارگران شروع کرده است، دولت نیز در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم همواره از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همواره پشتیبان و حمایت این خانواده‌ها بوده است.

استاندار قم در پایان یادآورشد: مسئولان نیز به نوبه خود در پی آن هستند که در عمل پای‌کار باشند و باید آنچه در توان داریم پای‌کار بیاوریم تا شاید بتوان ذره‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار