با حضور در ستاد ارتش؛

رئیس اورژانس کشور با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

رییس اورژانس کشور با حضور در ستاد ارتش، با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس اورژانس کشور با فرمانده کل ارتش دیدار کردبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور، در دیدار با سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هدف از این دیدار را تشکر از همه بخش‌های ارتش، بویژه هوانیروز در کمک به مردم و اورژانس کشور بیان کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس و ذکر خاطراتی از حوادث زلزله، سیل، کرونا و خدمات اورژانس هوایی ارتش، نیروهای مسلح را یار و یاور همیشگی فوریت‌های پزشکی به ویژه در زمان بحران عنوان کرد.

در ادامه امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه نجات جان انسان‌ها از مرگ حتمی کار هر روز اورژانس کشور و از توفیقات الهی است گفت: ما همه سرباز و خادم مردم هستیم، این روحیه و توانایی ارتش را نعمت و توفیق الهی می‌دانیم و بر این نعمت شکر گذاریم.

وی با بیان‌ اینکه‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران در شعار «ارتش فدای ملت» صادقانه، خالصانه و بی‌منت عمل می‌کند، افزود: خوشبختانه امروز اورژانس ایران در منطقه و کشورهای دیگر، یک بخش رو سفید، با آبرو، مورد احترام و مورد قبول صاحب‌نظران این موضوع است.

در پایان، فرمانده کل ارتش از حضور به موقع و موثر اورژانس کشور که هر روز انسان‌های عزیزی را از مرگ حتمی نجات می‌دهند، تقدیر کرد و از آقای دکتر کولیوند خواست سلام، تشکر و خداقوت وی را به عزیزان شاغل در اورژانس کشور ابلاغ کند.

در این دیدار زمینه‌های همکاری بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران و فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوع در جلسات کارشناسی پیگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، اورژانس کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار