توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در بروجرد

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سرهنگ احمد حسنوند سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۵ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ احمد حسنوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، افزود: کمک های مومنانه در ۶ مرحله توسط پایگاه های بسیج بین جامعه هدف که شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نبوده و در اثر شیوع کرونا آسیب دیده اند، توزیع شد.

اواظهار داشت: بسیجیان شهرستان در قالب ۲ تیم ۱۶ نفره به شهروندانی که ماسک استفاده نمی کنند تذکر لسانی داده و بین آنان ماسک رایگان توزیع می کنند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج نیز در محلات مختلف کار ضدعفونی اماکن را به صورت شبانه انجام می دهند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: بسیجیانی که در کارهای پزشکی و درمانی تخصص و مهارت دارند، به کمک کادر درمان شتافته و در کنار کادر درمان به بیماران کرونایی در بیمارستان ها خدمات ارائه می دهند.

او ادامه داد: برخی از بسیجیان نیز با حضور در بیمارستان ها کارهای خدماتی و مراقبتی از بیماران کرونایی را برعهده گرفته اند تا با این روش به کادر درمان خدمت کنند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآور شد: بسیج ابتکار بی بدیل امام خمینی(ره) بود که مبتنی بر اندیشه های ناب اسلام و انقلاب شکل گرفت و امروز بسیج بزرگترین شبکه مردمی و نظامی و اجتماعی و فرهنگی در جهان است.

سرهنگ حسنوند تاکید کرد: بسیج از دل مردم به وجود آمده است در ۱۳ آبان ماه ۵۸ که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد آمریکا بارها ملت ایران را تهدید کرد و حضرت امام(ره) در پنج آذر ۵۸ تشکیل بسیج را اعلام زیرا فلسفه بسبج تبدیل تهدیدها به فرصت ها بود.

او اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج در مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده و در همه صحنه های انقلاب حضور داشت و مقاومت در برابر نظام سلطه باعث دوام انقلاب شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.