توزیع ۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در لرستان

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در استان در قالب بسته‌های معیشتی، جهیزیه، لوازم التحریر و کارت هدیه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی لرستان عصر امروز در جلسه مجمع جهادگران که با نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: بسیج سازندگی متولی حرکت‌های جهادی در استان است و همه تلاش دارند تا در این شریاط کرونا بتوانند خدمات دهی کنند.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: ۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه تاکنون در استان در بین نیازمندان توزیع شده که شامل ۱۱۲ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار اطعام، ۲۳۸ جهیزیه، ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر، ۹ هزار کارت بوده است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: حدود ۷۶ هزار نفر در سامانه‌ای که برای این منظور طراحی شده بود، ثبت نام کرده بودند و تعدادی هم برای بار دوم این بسته‌ها را دریافت می‌کنند که در این راستا تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت نیازمندان را شناسایی و بسته‌ها را در بین آن‌ها توزیع می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ گروه جهادی کار ضدعفونی و گندزدایی را در نقاط مختلف استان بر عهده گرفتند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

جهانبخش بیان کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی بهداشت و سلامت و اجتماعی فعالیت دارند که یک ظرفیت بالایی از جوانان آماده هستند که فرمان رهبری را انجام دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار