کمک ۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:کمک ۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان یکی از اقدامات هفته بسیج است.

سرهنگ علی بقایی, فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت:توزیع ماسک رایگان در حاشیه شهر،افتتاح خانه های بازسازی شده که سال گذشته بخاطر سیل تخریب شده بود،فضاسازی شهری با طرح های فعالیت بسیج،نذر خون توسط بسیجیان و تقدیر از کادر درمان از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان همدان است.

او با اشاره به خدمات و اقدامات بسیج در آستانه چهل یکمین سالگرد بسیج گفت:کمک به مصدومان در سوانح و حوادث طبیعی چون زلزله  و سیل از  دیگر فعالیت بسیج در امور بهداشتی  به شمار می آید.

سرهنگ بقایی بیان کرد:ضد عفونی معابر و مجتمع ها توسط ۹۶ گروه بسیجی ،توزیع ۶ هزار بسته نوشت افزار، تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند و توزیع ۲۴ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توسط بسیجیان استان همدان به مناطق محروم و حاشیه شهر در طی ۸ ماه سال جاری توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:بسیج یکی ازموثرترین عوامل انسانی با توانمندی ها و ظرفیت های بی شمار است که در عرصه های مختلف فعالیت و خدمات گوناگونی داشتند.

سرهنگ بقایی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی گفت:آموزش های نیروهای بسیجی در خصوص بیماری کرونا،اقدامات فرهنگی و امنیتی و همچنین ماموریت های امدادی از دیگر اقدامات بسیج است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار