نظارت بر مناطق تاریخی استان اردبیل تشدید می‌شود

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:نظارت در مناطق تاریخی و باستانی استان برای پیشگیری از دست درازی به میراث فرهنگی و تاریخی منطقه تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ صابر افضل‌نیا ، فرمانده یگان حفاظت میراث‌‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز میراث‌فرهنگی و آثار باستانی از جمله برنامه‌های مهم این یگان در سطح استان است که در این حوزه تلاش می‌کنیم از همکاری و مشارکت نیروی انتظامی بیش از گذشته بهره ببریم.

او از تشدید نظارت در مناطق تاریخی و باستانی استان در راستای پیشگیری از هر گونه سوء استفاده و دست‌درازی به میراث‌فرهنگی و تاریخی منطقه خبر داد و گفت: این بازدیدها و نظارت‌ها زمینه برای کاهش تخلفات در این حوزه را فراهم می‌آورد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به دستگیری متخلفان و حفاران غیرمجاز بیان کرد: با این افراد برخوردهای قاطع و قانونی انجام می‌شود تا زمینه برای جلوگیری از اقدامات مشابه فراهم شود.

افضل‌نیا با قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان سرعین در راستای همکاری با نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان افزود: انتظار می‌رود در راستای حفاظت از این میراث بیش از گذشته شاهد همکاری نیروی انتظامی با یگان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار