فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محدودیت‌ تردد خودروهای پلاک شخصی از اول آذر در مناطق قرمز و نارنجی استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر درجمع خبرنگاران بیان کرد: اعمال محدودیت تردد از ساعت ۱۰ امروز در مراکز استان‌ها لغو شده است و همه محدودیت‌های تردد از شنبه اول آذر اعمال خواهد شد.

او افزود: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های شدیدی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌هایی که نارنجی و قرمز هستند اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در استان بوشهر فقط شهرستان بوشهر شرایط قرمز دارد، دیر زرد است و هشت شهرستان دیگر نارنجی هستند.

واعظی عنوان کرد: خودروهای پلاک شخصی غیربومی که از شنبه به شهر‌های قرمز ورود می‌کنند در هر ۲۴ ساعت  یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و کسانی که به مناطق نارنجی وارد شوند،  هر شبانه روز ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: این جریمه ها یا از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود و یا ماموران انتظامی آن را ثبت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین بیان کرد: همچنین از روز شنبه هیچ خودرویی از ساعت ۲۱ تا چهار صبح حقرفت و آمد در شهر بوشهر که در شرایط قرمز کرونایی است، ندارد و خودرو متخلف مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شود.

واعظی درباره رفت و آمد کارمندان غیربومی به بوشهر هم گفت: با توجه به اینکه قرار است یک سوم کارمندان در محل کارشان حاضر شوند تعداد کارکنانی که مجبورند رفت و آمد کنند کمتر خواهد شد اما کسانی که می‌خواهند تردد کنند هماهنگی شده که بتوانند در محل کارشان حاضر شوند.

او عنوان کرد: در گروه‌ شغلی یک، هشت هزار و ۵۰۰ واحد، گروه شغلی ۲، ۳۹ هزار واحد، گروه ۳، چهار هزار واحد و گروه شغلی ۴، هزارو ۵۰۰ واحد صنفی در استان فعال هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.