صدور مجوز فروش ۸۰ ملک مازاد دستگاه‌های دولتی

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از صدور مجوز فروش ۸۰ ملک مازاد دستگاه‌های دولتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر حمزه حیدریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامطلوب بودجه‌ای کشور گفت : در حال حاضر دستورالعمل ابلاغ شده از سوی دولت این اجازه را به دستگاه‌ها داده که املاک مازاد خود را به فروش رسانده و به عنوان منابع تخصیص بودجه اختصاص دهند.

او گفت : در همین راستا مجوز فروش ۸۰ ملک مازاد دستگاه‌های دولتی در استان صادر شده و کار فروش آن توسط دستگاه‌های مربوطه آغاز شده است.

حیدریان افزود: در قانون فروش املاک مازاد دولتی این اجازه به دستگاه داده شده تا درصورت فروش املاک مازاد، از درآمد حاصل از آن استفاده کند.

او با اشاره به مقاومت برخی مدیران در خصوص فروش این املاک مازاد، افزود: قانون این اجازه را داده تا درصورت تمکین نکردن مدیران دستگاه‌ها نسبت به فروش املاک مازاد، خود کارگروه مولدسازی نسبت به این مسئله اقدام کند و درخصوص هزینه کرد درآمد حاصل از این فروش هم توسط خود کارگروه تصمیم گیری می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه به مدیران ادامه داد: در صورتی که نسبت به فروش املاک مازاد خود اقدام نکنند، کارگروه مولد سازی بدون اجازه آن‌ها این کار را خواهد کرد.

او به شرایط سخت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان منوط به فروش این املاک مازاد است.

حیدریان گفت: منابع بودجه محدود است و دستگاه‌ها باید تلاش کنند از این طریق تحقق بودجه صورت گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار