سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی کشور در ۷ ماه گذشته

رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی در هفت ماه گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: پلیس آگاهی ناجا در هفت ماهه اول سال جاری موفق شد با استفاده از روش‌های علمی و کارآگاهی، بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی به وقوع پیوسته در کشور را کشف کند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی در حوزه کشف جرایم جنایی با سرعت، دقت و اقتدار عمل می‌کند، گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در سال جاری موفق شدند بیش از ۹۶ درصد از پرونده‌های قتل را به نتیجه برسانند و بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی کشور (سرقت مسلحانه، آدم ربایی و ...) را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا همچنین تصریح کرد: پرونده‌های تشکیل شده در پلیس آگاهی به ویژه پرونده‌های جنایی تا زمان کشف تحت پیگیری کارآگاهان قرار دارد و به هیچ وجه از دور تحقیقات خارج نخواهند شد.

سردار قنبری در پایان، پرهیز از همراه داشتن چاقو و سلاح سرد، افزایش مهارت‌های کنترل خشم، دوری از پرخاشگری، خودداری از نزاع و درگیری و پیگیری اختلافات از طریق راه کار‌های قانونی را در کاهش وقوع قتل در کشور تأثیرگذار دانست و از نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی خواست پلیس را در این زمینه یاری رسانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار