فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:

ورود خودرو‌های شخصی و عمومی به آرامستان‌های ایوان ممنوع است

سرهنگ عالی پور گفت: ورود خودرو‌های شخصی و عمومی به آرامستان‌های شهرستان ایوان ممنوع بوده و در صورت ورود اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزا که در این ایام عزیزانشان را از دست داده اند، گفت: در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و در جهت پیشگیری از انتشار این ویروس و قطع زنجیره ایی این بیماری ، ورود کلیه خودرو‌های شخصی و عمومی یا مسافرکش به آرامستان‌های شهرستان ایوان (حاجی حاضر، زرنه، سراب و ترن و چهل زرعی) ممنوع بوده و مشمول این طرح می‌شوند.

عالی پور افزود: در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و بازماندگان عزیزان متوفی، این طرح فردا در کلیه آرامستان‌های شهرستان ایوان با جدیت و با حضور کلیه عوامل ستاد پیشگیری از کرونا، مأموران انتظامی و پلیس راه اجرا می‌شود.

او بیان کرد: خودرو‌هایی که اقدام به جابه‌جایی مسافر و پیاده کردن مسافر در محدوده آرامستان‌ها نمایند نیز مشمول این طرح شده و توسط ماموران انتظامی و پلیس راه اعمال قانون می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: در مراسم تشییع صرفاً خودرو بستگان درجه یک متوفی و آن‌هایی که از ستاد کرونا مجوز دارند می‌توانند شرکت کنند و سایر خودرو‌های شرکت کننده در مراسم تشییع به صورت محسوس و نامحسوس شماره انتظامی خودرو توسط مأموران یادداشت و اعمال قانون می‌شوند.

او افزود: از بزرگان و آحاد مردم شریف شهرستان خواستاریم همچون سنوات گذشته در جهت قطع زنجیره این ویروس با اعضای ستاد پیشگیری از کرونا، نیروی انتظامی و پلیس راه همکاری نمایند و از مراجعت به آرامستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.