نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

مشکل گسترش شیوع کرونا ناشی از عدم توفیق در مدیریت کنترل اجتماعی است

قاضی زاده هاشمی گفت: اگر امروز ما در کنترل کرونا موفق نبوده ایم این مسئله ناشی از عدم توفیق در مدیریت کنترل اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قاضی زاده نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مدیریت کرونا به دو صورت جلوگیری از توسعه کرونا و درمان کرونا صورت می گیرد، گفت: عملکرد کادر درمان در  کشور مثبت بوده است و اگر امروز ما در کنترل کرونا موفق نبوده ایم این مسئله ناشی از عدم توفیق در مدیریت کنترل اجتماعی است.

او افزود: در حوزه درمان این بیماری، کادر درمان در خط مقدم هستند اما در بخش پیشگیری ضعف های زیادی وجود دارد. 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه پیش از شیوع کرونا حوزه بهداشت و درمان با کمبود نیروی انسانی و تأخیر دریافتی مواجه بود، اظهار کرد: اکنون این مشکلات چند برابر شده است.


بیشتر بخوانید


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هدف او از سفر به خراسان جنوبی شناخت ظرفیت‌ های استان و محدودیت ها و چالش های این استان به خصوص کمبودهای حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان ها برای مقابله با کرونا است. 

او با اشاره به گرانی‌های اخیر اظهار کرد: مجلس در تلاش است برای جبران این گرانی‌ ها به طرق مختلف از جمله ارائه بسته های معیشتی اقدام کند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: به زودی در مجلس قانونی تصویب خواهد شد که در آن به جای توجه به جمعیت و وسعت استان ها به عقب ماندگی های آنها توجه شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار