شخصیت تیمی بسیار مهم است / به‌دنبال رتبه تک‌رقمی در جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قطعاً با بازیکنان جدید که به هماهنگی تاکتیکی و بدنی نیاز دارند بعد از یک ماه آلومینیوم تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پیش از تقابل با سپاهان درخصوص شرایط آلومینیوم گفت: آلومینیوم اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند هدف ما این است که در نهایت و در پایان فصل رتبه تک رقمی را در جدول کسب کنیم که برای تیم ما حکم قهرمانی را دارد و مطمئن باشید که به این هدف می‌رسیم.

او ادامه داد: قبل از شروع مسابقات مسائلی در باشگاه وجود داشت که در شأن باشگاه آلومینیوم نبود و حتی برای ساختن یک تیم زمان را از دست دادیم.

خطیبی درخصوص مسائل و حواشی پیش آمده در آلومینیوم گفت: سخت ترین روزهای فوتبالی‌ام را سپری کردم، صحبت‌هایی مطرح شد و در روزهای اخیر اتفاقات مثبتی برای باشگاه رقم خورد امیدوارم درعرض هفته‌های آینده مسائل جزئی هم حل شود تا تمرکزمان روی مسائل فنی باشد چرا که قبل از مسابقات نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم و درگیر مسائل حاشیه‌ای بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از این تیم به عنوان یکی از بهترین‌ها در هفته‌های آینده یاد و اذعان کرد: قطعاً با بازیکنان جدید که به هماهنگی تاکتیکی و بدنی نیاز دارند بعد از یک ماه آلومینیوم تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران خواهد شد و کیفیتی که هواداران انتظار دارند را به نمایش می‌گذاریم.

خطیبی در ادامه گفت: من هیچ موقع از این تیم و این شهر جدا نمی شوم اما اتفاقاتی افتاد که به تیم ضربه زد. شخصیت تیمی برای من بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم تا این شخصیت شکل بگیرد چرا که قبلاً شخصیت تیمی تا این حد در این تیم وجود نداشت

سرمربی آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه راه با کمک کادرفنی و بازیکنان به اهداف این باشگاه دست یابیم. در جلسات اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم اما نمی توان بعد از چند جلسه درخصوص بازیکنان جدید نظر داد، امیدوارم بازیکنان هر چه زودتر با یکدیگر هماهنگ شوند.
بازیکنان با کیفیتی جذب کردیم اما به زمان نیاز داریم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.