پیوستن هخامنش ناییج به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن گفت: هخامنش ناییج بازیکن سابق تیم فوتبال بادران تهران با امضای قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: قرارداد هخامنش ناییج که در پست هافبک بازی می‌کند با تیم ذوب آهن یک ساله است.

او گفت: این بازیکن پیش از این درتیم‌های نونهالان شموشک نوشهر همراه با دو قهرمانی در کشور، نوجوانان پرسپولیس تهران، جوانان پرسپولیس تهران، جوانان استقلال تهران، امید پرسپولیس تهران و بزرگسالان بادران بازی کرده است.

او افزود: این بازیکن با نظر رحمان رضایی سرمربی تیم به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

هخامنش ناییج نیز در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن گفت: شرایطی پارسال فراهم شد برای من که به تیم پایه منچستر انگلستان بپیوندم که شیوع ویروس کرونا مانع حضور من در آن تیم شد.

هافبک جوان تیم ذوب آهن در ادامه گفت: حضور من در باشگاه ذوب آهن فرصتی است که بتوانم به هدف‌های بزرگی از جمله عضویت در تیم ملی برسم و با تیم ذوب آهن که باشگاه مورد علاقه ام است قهرمانی لیگ را کسب کنم.

او در ادامه گفت: به طور قطع ذوب‌آهن جزو پنج تیم بزرگ و ریشه‌دار ایران و آسیاست و آرزوی هر بازیکنی این است که بتواند عضو این باشگاه باشد.

ناییج تصریح کرد: هدف من پیشرفت و کمک به مجموعه بزرگ ذوب‌آهن است و امیدوارم در کنار دیگر اعضای مجموعه بتوانیم این تیم پر افتخار را به جایگاه اصلیش برسانیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.