اجرای طرح مسجد سنگر سلامت در کاشمر

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: طرح مسجد، سنگر سلامت با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و با هدف مبارزه با این بحران تاکنون در ۵۲ محله کاشمر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام صداقتی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت:اجرای طرح اجتماعی فرهنگی مسجد سنگر سلامت، با مشارکت قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، مرکز بهداشت، نیروی مقاومت بسیج، اداره امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در چارچوب اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در سطح محلات شهری و روستایی شهرستان کاشمر صورت گرفت.

او افزود: امروز جامعه ما نیاز به برخورد قضایی و قهری به منظور کاهش مبتلایان و فوتی‌های کرونایی ندارد، بلکه به فرهنگ سازی در بین آحاد مردم شهرستان کاشمر نیاز داریم و امر به سلامت توسط هر کدام از شهروندان، عین فریضه امر به معروف است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر ادامه داد: در این طرح، تیم کارشناسی متشکل در اتاق فکر مسجد با رعایت کامل نکات بهداشتی به در منازل شهروندان محله خود در ۵۲ نقطه شهرستان مراجعه کرده و ضمن پر کردن فرم خود اظهاری خانواده (دارای علائم، مبتلای کرونایی و ...)، بروشور‌های محتوایی را در راستای دعوت و ترویج گفتمان افزایش ایمنی بدن و دعوت مردم به عضویت در عملیات تحویل آن خانواده خواهد داد.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.