استاندار کرمان :

قرآن کریم جامع ترین کتاب جهان است

زینی وند به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب پیامی صادر کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند استاندار کرمان به مناسبت هفته کتاب پیامی صادر کرد متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به شکرانه تحقق این مجال و رسیدن دوباره به هفته خوب کتاب، بیست و هشتمین دوره از این رویداد دلپذیر را گرامی داشته و با مرور نشانه‌های الطاف بیکران الهی در ملتقای تراوش اندیشه و تفکر ناب انسانی با قامت مقدس قلم که به ظهور پدیده با شکوه کتاب، این فرزند ناب شعور و معرفت منتهی می‌شود؛ فرصت را مغتنم می‌شمارم و ضمن تبریک این مناسبت، تلاش عاشقانه تمام کسانی که در این مسیر روشن قدم برداشته و آیین تکریم و تجلیل کتاب و کتابت را به نیکی به جا آورده و در مسیر نشر و ترویج کتابخوانی و توسعه دانش و آگاهی عموم گام‌های موثر و موفقی برداشته اند را ارج نهاده و صمیمانه سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌نمایم.

بی شک تمام دست اندرکاران عرصه خطیر نشر و انتشار کتاب‌های خوب و سازنده از نویسندگان، پدید آورندگان، مترجمان و زحمت کشان حوزه چاپ و نشر و ... گرفته تا کتابداران، خیران کتابخانه ساز و ... در حریم حرمت "ن و القلم و مایسطرون" قدر و منزلتی ویژه داشته و اجرشان در درگاه والای پروردگار مهربان آن مرجع عظیم وحی جامع‌ترین کتاب جهان یعنی قرآن و خالق اندیشه و قلم و کتاب و کتابت ماجور خواهد بود.

به خصوص در برهه‌ای حساس و بروز دغدغه‌های فراوان اعم از شیوع ویروس منحوس کرونا و فشار‌های اقتصادی حاصل از تحریم‌های ناحق و نابخردانه و تهاجم فرهنگی، کتاب به عنوان بهترین راهنما، آرامش آفرین و التیام بخش بوده و رهپویان و حامیان آن اجری مضاعف دارند.

این ایام خوش که در این دوره به شایستگی با شعار دانایی، مانایی آراسته شده بر تمامی صاحبان اندیشه و علم و قلم و همه دوستداران و زحمت کشان این قلمرو شریف مبارک و گرامی باد.

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار