مظفری زاده: داور دیدار استقلال - فولاد عملکرد قابل قبولی داشت

پیشکسوت داوری فوتبال ایران درباره قضاوت داور بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مظفری زاده پیشکسوت داوری فوتبال ایران درباره داوری مسابقه ۲ تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران عنوان کرد: با توجه به موضع گیری باشگاه استقلال بار روانی سنگینی بر روی داور مسابقه بود. همین موضوع باعث شده بود که داور با یک فشار مضاعف وارد مسابقه شود. البته صحبت‌های سرمربی استقلال در حمایت از داور این بازی قابل تقدیر و تشکر است.

او ادامه داد: شاید همین فشار روانی باعث شد که زاهدی فر زیاد از کارت زرد استفاده کند، در حالی که بعضی از صحنه‌ها اصلا نیاز کارت نداشت. تیم داوری در صحنه‌های کلیدی و حساس مسابقه درست عمل کرد و اشتباه تاثیر گذاری نداشت. در صحنه پنالتی که برای استقلال گرفته شد، مدافع تیم فولاد با بی احتیاتی به مهدی قایدی ضربه‌ای زد و داور با زاویه دید خوبی که داشت به درستی پنالتی گرفت. در صحنه پنالتی تیم فولاد هم مدافع استقلال با دست راست مهاجم فولاد را به سمت خود کشید و تعادل او را به هم زد که داور با توجه به جاگیری خوبی که داشت به درستی پنالتی برای فولاد گرفت.

او ادامه داد: داور در کنترل درگیری‌ها مخصوصا اتفاقاتی که بعد از خطای آبشک هافبک فولاد در بازی افتاد عملکرد خوبی داشت. در کل می‌توان گفت قضاوت خوبی را از تیم داوری این بازی شاهد بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
پنالتی که واسه استقلال گرفت مسخره ترین پنالتی تاریخ لیگ بود