ورمرزیار: فکری کاریزما و توانایی مربیگری در استقلال را دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

صادق ورمرزیار پیشکسوت باشگاه استقلال تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقه تیم فوتبال استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان  عنوان کرد: استقلالی‌ها بازیکنانی که فصل گذشته در تیم‌های خود تاثیر گذار بوده اند را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته اند. فکر می‌کنم این بازیکنان جدید فردا می‌توانند به تیم کمک کنند.

او گفت: این مسابقه برای استقلال بسیار مهم است. سه امتیاز این بازی بعد از پیروزی در بازی هفته قبل مقابل مس رفسنجان می‌تواند استقلالی‌ها را در ادامه فصل کمک کند.

ورمرزیار عنوان کرد: من احساس می‌کنم وجود ۲ دروازه بان هم سطح و آماده همیشه می‌تواند حس رقابت را در این ۲ دروازه بان ایجاد کند. رقابتی که باعث می‌شود این ۲ بازیکن در تمرینات در بهترین سطح خود حاضر شوند و با آمادگی جسمانی بالایی در مسابقات شرکت کنند. به نظر من این رقابت بین ۲ دروازه بان می‌تواند برای تیم بسیار مفید باشد.

او ادامه داد: سال گذشته تجربه خوبی برای استقلالی‌ها بود که بدانند با یک دروازه بان خوب نمی‌توانند مسابقات به این فشردگی را پشت سر بگذارند.

ورمرزیار درباره تیم فولاد خوزستان و جواد نکونام عنوان کرد: صد درصد مسابقه با فولاد خوزستان با بازی مقابل مس رفسنجان برای استقلال بسیار تفاوت دارد. فولاد تیمی ریشه دار است و و با تیمی که از لیگ یک آمده است بسیار فرق دارد. فولادی‌ها مربی بسیار خوبی دارند. جواد نکونام تجربه خوبی در این سال‌ها به دست آورده است. فولاد هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده است. استقلال می‌تواند از این موضوع با توجه به شرایط بهتر خود استفاده کند و برنده این بازی شود.

ورمرزیار درباره سرمربیگری محمود فکری در استقلال عنوان کرد: فکری سال‌های زیادی در لیگ یک حضور داشت. او شخصیت خوبی در مربیگری در لیگ یک از خود نشان داده و با یکی - ۲ تیم به لیگ برتر صعود کرده است. فکری یکی از کاپیتان‌های استقلال بوده است و امیدوارم که بتواند در مربیگری نیز آن کاریزمایی که در زمان کاپیتانی خود در استقلال نشان داده بود را به نمایش بگذارد. من احساس می‌کنم محمود فکری توانایی این کار را دارد و امیدوارم بتواند با استقلال نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار